close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
Re: [請益] 新升級的肌研 有人用過了嗎?
Dec 4th 2013, 15:59, by abbywang0916

作者abbywang0916 (penni)

看板BeautySalon

標題Re: [請益] 新升級的肌研 有人用過了嗎?

時間Wed Dec 4 15:59:09 2013

身為一個肌研控..一看到極潤系列新升級的廣告 雷達馬上啟動..手刀去小屈敗了XD 這次我是先買乳液跟潤澤型化妝水 因為我本身皮膚偏乾 所以它們家不管哪個系列 我都蠻可以接受的 但我發現新買的這兩罐 比之前還更好吸收! 雖然吸收得快 不過臉的QQ感還是一直都在 另外乳液的話 我上網查了一下新版的 好像是說有多加了角鯊精華 滋潤度會更好 神奇的是....滋潤度提升 可是卻有更好吸收的fu… 昨天我還拿來擦擦手肘跟腳踝 也是很不錯 整個皮膚摸起來比較柔軟 不會乾巴巴的 btw 我發現 新版罐子默默的好像有變軟Q 所以更好擠XD -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 175.180.95.211

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gyydtdrxvq9f2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()